DrTimony: #crossfit #amirite RT @flipperpa: Google Wave. #skepticalidontbuyeverythingeveryonesaysjustbecauseitsnewchat #wecouldgoallnight
2013-05-09 01:56:31 · Reply · View
FlipperPA: @DrTimony Google Wave. #skepticalidontbuyeverythingeveryonesaysjustbecauseitsnewchat #wecouldgoallnight
2013-05-09 01:54:55 · Reply · View
larryjcohen: @YoniRiemer yeah, can’t wait for google wave to replace email.
2013-05-09 00:50:35 · Reply · View
kirp: usando google wave
2013-05-09 00:24:16 · Reply · View
meanlouise: @heathermg when last I saw it in use, comeeting was a hilariously tragic reboot of the hilariously tragic google wave. It was awkward.
2013-05-09 00:20:14 · Reply · View
Necrofantasia: @iCirro google wave
2013-05-08 23:57:33 · Reply · View
MertieWalters: So far Twitter has only got me a Google Wave invite….
2013-05-08 23:49:12 · Reply · View
heathermg: “alternatives to google wave” #thingsijustgoogled #imsosorry
2013-05-08 23:35:27 · Reply · View
twtlrheat: Wave Goodbye To Google Wave http://t.co/pnZe7JTZj8
2013-05-08 23:31:05 · Reply · View
mark_haylock: @samjarman @saggis this sounds about as usable as Google Wave
2013-05-08 22:40:32 · Reply · View
boonerxor: So far Twitter has only got me a Google Wave invite….
2013-05-08 22:12:41 · Reply · View
toyrobots: Facebook Phone Is Now Just 99 Cents http://t.co/M0gcQ89UKy //yep, google wave is cool, can’t wait for glass.
2013-05-08 20:54:53 · Reply · View
wurso: RT @freecialis: where were all you bandwagon Google Reader mourners when I was protesting the end of Google Wave
2013-05-08 20:20:16 · Reply · View
TechSauce: DX2T4G | Google WAVE Unlimited Put | Deutsche Asset & Wealth … http://t.co/mRVXDvzEhu #wave #google
2013-05-08 19:53:12 · Reply · View
kwindla: @hypocorism @andywingo Can you point me to the Google Wave thread about this bike trip?
2013-05-08 18:32:54 · Reply · View
susieblues: Vine is Google Wave isn’t it?
2013-05-08 14:53:33 · Reply · View
lingokid: @andykinsey btw… you don’t have a Google Wave invite you could spare do you?? HaHa!
2013-05-08 13:58:47 · Reply · View
SelenaClayton10: Google
Wave
Anyone have a spare Google Wave invite?
2013-05-08 13:19:55 · Reply · View
balu_: RT @scy: Google Web Toolkit wirbt mit “is used by many products at Google, including Google Wave” m) https://t.co/jMbukoatWy
2013-05-08 11:05:25 · Reply · View
scy: Google Web Toolkit wirbt mit “is used by many products at Google, including Google Wave” m) https://t.co/jMbukoatWy
2013-05-08 11:00:59 · Reply · View
SwintoncdkSanju: Google
Wave
Anyone have a spare Google Wave invite?
2013-05-08 05:38:17 · Reply · View
klaritidotcom: Using Google Wave to Write Technical Documentation in Real Time http://t.co/52AL86tbSS
2013-05-08 03:10:26 · Reply · View

If you enjoyed this post, make sure you subscribe to our RSS feed or or get updates via e-mail.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner




More in Trending Topics Around The Web
Giants – Daily Twitter News as of May 8, 2013

breynolds2065: RT @eaburgess4: omg omg omg fuck grad project & fuck journals & fuck presenting & fuck the giants ladder......

Close